Zwroty zamówień

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827). Z towaru zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie i na warunkach określonych w powyższej ustawie. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego.

Jak mogę zwrócić towar?

Upewnij się, że spełniasz dwa poniższe warunki zwrotu zakupionego towaru:
- nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia
- zakupu dokonałeś jako osoba prywatna (nie na firmę).

Wypełnij poniższy formularz zwrotu towaru i poczekaj na kontakt pracownika naszego sklepu, który potwierdzi przyjęcie Twojego zgłoszenia. Standardowo kontakt zwrotny nastąpi nie później niż 2 dni robocze od wysłania formularza.

Po potwierdzeniu otrzymania zgłoszenia przez pracownika naszego sklepu pobierz i wypełnij Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży

Wyślij zwracany produkt wraz z powyższym oświadczeniem na adres:

SAVIL Sp. Z O.O. 

99-400 Łowicz, 

ul. Bielawska 2

Zwrotu towaru możesz także dokonać oddając produkt w siedzibie sklepu, na następujących warunkach:
- towar wraz z wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy można zwrócić po okazaniu oryginału faktury zakupu lub wystawionego i potwierdzonego przez Księgowość duplikatu,

- w przypadku gdy płatność za zwracany towar była dokonywana gotówką, zwrot w tej samej formie nastąpi tylko w przypadku zgodności danych na fakturze sprzedaży z okazanym dokumentem tożsamości zawierającego zakup. W innym przypadku rozliczenie następuje w formie przelewu na konto.

Stan zwracanego towaru

Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmii.

Podsumowanie

Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom.

Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.

Zwrot towaru do sklepu odbywa się na koszt Klienta.

Sklep zwraca wartość towaru zgodnie z zamówieniem Klienta.

Rozpakowanie towaru nie powoduje wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru.

Klient otrzyma zwrot pieniędzy najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od zwrotu towaru, z reguły do 3 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sklepu.

Przed odesłaniem towaru do sklepu należy odpowiednio zapakować oraz dobrze go zabezpieczyć. Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.

W przypadku niespełnienia, którejś z powyższych zasad zwracany towar może nie zostać przyjęty, a zwrócony zakup będzie można odebrać w siedzibie firmy.