FAQ

W jaki sposób złożyć zamówienie?
Zamówienie najlepiej złożyć poprzez stronę internetową wkładając produkty do koszyka. Jeżeli jest to zamówienie, które wymaga dużej ilości produktów lub szukanych produktów nie ma na naszej stronie internetowej, prosimy o kontakt telefoniczny lub emailowy.

Czy zamówienie można złożyć telefonicznie ?
Dzwoniąc do nas otrzymają Państwo pomoc w przejściu przez proces zamówienia. Konsultant pomoże dobrać odpowiednie produkty, najwygodniejszy dla Państwa czas dostawy, oraz ustali z Państwem dogodną formę potwierdzenia zamówienia. Samo potwierdzenie zamówienia musi być złożone poprzez stronę internetową lub bezpośrednio w siedzibie firmy.

Czy istniej możliwość, że produkty dostępne na stronie nie są dostępne na magazynie?
Bardzo dużą ilość zamówień w naszym sklepie może powodować różnice między dostępnością w przedstawioną w serwisie internetowym, a stanem faktycznym. Dostępność produktów można potwierdzić mailowo lub telefonicznie. Dodatkowo po złożeniu zamówienia konsultant bardzo dokładnie weryfikuje dostępność zamawianych produktów. W przypadku różnicy ze stanem faktycznym mają Państwo pełne prawo do odstąpienia od złożonego zamówienia.

Czy towar będący na promocji jest pełnowartościowy ?
Towary wystawione w promocyjnych cenach są nowe, kompletne, pełnowartościowe oraz nie posiadają żadnych wad.

Czy istnieje możliwość modyfikacji zamówienia po jego złożeniu?
Niestety po złożeniu zamówienia, nie ma już możliwości jego edycji. Jeżeli chcieliby państwo zmienić coś w swoim zamówieniu, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny.